seriöst, rubrik?

Kanske lite läge att uppdatera bloggen! Idag med bilder mestadels tänkte jag. 🙂

Vi fick inte med oss några resultat från Tranås, men jag är grymt nöjd med vår insats på söndagen! Liten är ohalt och har hunnit bli 15 veckor! Vi njuter av våren…

ute och busar i vallaskogen..

Tuggar ben…

Skogen igen…jag är en stor tjej nu..

Busar med min bästis Bosse.

Gullvivor på vår nya tomt!

2 svar so far »

  1. 1

    propiraya said,

    Skönt att lten inte haltar och GUUUUUUD vad hon var söt!!!! 😀

    Klickertips: ja, se till att försöka fånga oväntade beteenden så att hon vågar testa mer, t ex slick, huvudvridning, nick. Testa även att kasta iväg godisen en bit, så att hon måste vända sig ifrån dig och hämta den. På väg in har du chans att belöna ett beteende i fart 🙂 Jag kör gärna med redskap också, t ex en pall som jag klickar den för att hopp upp på eller krypa under etc.

    Lycka till!!! =o)
    Hoppas vi ses snart igen.

  2. 2

    Anne said,

    Jisses va söta de är dina små. Nelly och jag har börjat på agilitykurs. Kram


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

